vitthjarta

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 12 mars 2012 15:19

Dålig på att uppdatera, förlåt. man måste ju faktiskt inte skriva en hel roman bara för att man ska göra ett inlägg. Nytt: Isak har börjat på simskola, han tycker det är jättekul och han är jätteduktig, stolt mamma. Han har dock myror i badbrallan och kan inte stå stilla en enda sekund men det är ju en annansak haha.


Lillgrisen det vill säga marodören Sören eller Levi- kärt barn har många namn ;), gör mycket framsteg, orden börjar komma mer och mer och han har humör som man får känna på. bland annat så rynkar han pannan när han inte får som han vill och blir sur, gullegris hihi. sött när de är 1 ½ inte lika sött när han blivit 3 år kan jag tänka mig höhö.


Nu har jag gjort korvstroganoff och ska strax hämta hem älsklingarna från dagis <3

 



Av Elin - 12 mars 2012 15:19

Dålig på att uppdatera, förlåt. man måste ju faktiskt inte skriva en hel roman bara för att man ska göra ett inlägg. Nytt: Isak har börjat på simskola, han tycker det är jättekul och han är jätteduktig, stolt mamma. Han har dock myror i badbrallan och kan inte stå stilla en enda sekund men det är ju en annansak haha.


Lillgrisen det vill säga marodören Sören eller Levi- kärt barn har många namn ;), gör mycket framsteg, orden börjar komma mer och mer och han har humör som man får känna på. bland annat så rynkar han pannan när han inte får som han vill och blir sur, gullegris hihi. sött när de är 1 ½ inte lika sött när han blivit 3 år kan jag tänka mig höhö.


Nu har jag gjort korvstroganoff och ska strax hämta hem älsklingarna från dagis <3

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin heter jag, är dryga 30 år. Bor på en liten ö utanför sundsvall. Har två härliga killar, Isak som fyller 6 år och Levi som fyller 2. Inredning är mitt stora intresse. I denna blogg kommer jag skriva om ditten och datten. Livet helt enkelt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards